Sunday, February 20, 2011

projek baru

once i saw this quote from somewhere
'women: a diet waiting to happen.'
agaks sentap di situ sbnrnya..
mungkin jugak dh bmacam jenis inspirasi d sekeliling utk memotivasikan aku supaya lose weight...hahh,bila dh kena dump n ko rsa sgt stress n x berselera yg amat,baru ko rsa seronok tgk bdn cam dh 'shrink' cket ;p

x baik sbnrnya.....mgkn jgk skrg dh rsa x perlu utk mkn sbnrnya klau ko x lapar..
tu je tujuan makan sbnornya-hanya utk org yg lapar.FULLSTOP.
kalo ko rsa ko x lapar sgt,xyah ah kott..
lgpun skrg kena ikat perut cket sbb dh x berduit sgt..
cukup sedih situasi skrg.

one thg yg aku notice bila aku ada bf n bergembira n blh bkasih syg n snyum spnjg msa (yg kekadang mcm org gila) - badan naik,rasa insecure cket,ko igt smua bnda kat dunia ni indah n apparently ngn idea mcm tu dlm kepala hotak,ko rsa smua mknan tu sedap n patut dicuba..klau x cuba,esok2 kalo ade pape tjadi kat ko,nyesal x smpat mkn..
tlg laa...kalo ko penah je rasanya mkn bnda tu n ko tau cane rasanya,xyah la fikir sgt yg ko mmg perlu cuba mknan tu...except for ur very2 fave food tp mkn dlm jumlah yg terkawal ye kwn2??. :D

hoishh~!!!...korg tau tak sbnrnya skrg aku patut carik cite dongeng kanak2 yg berteladan n buat reflective writing as an assignment yg nk kena submit esok??
instead,aku tgh merepek kt blog sambil dgr lagu hindustan kt ipod..
oh yeah,my earphones r fucked up...sgt nazak dh kott...need new ones ASAP,tp stiap kali tu jugak tlupa (or buat2 lupa or melupakan trus sbb duit x byk) ;(

mgkn jugak plan yg mdatang agk byk sbnrnya...
dlu bkn main plan nk g situ sini ngn org tuh...tp skrg bila dh fly solo,mgkn possibility n chances utk aku laksanakan angan2 tuh lbih luas (i guess??) sbb skrg all that's left for me are friends n study...mayb it's a good thing,mgkn jugak aku dh lupa mcmna nk hidup single tp ntah la,lantak ah. (dah tak tau nak ckp ape la tuh...pdn muka,bukak lg topik sebegitu)

*btw,facebook kt intec cam sial..td blh,skrg xley plak..siap bg warning awl2 klau ramai sgt nnti die sekat2..kesian ah kat aku ;(

k thanks bye.

No comments:

Post a Comment